Selasa, 12 Julai 2016

Office AHA Sembilan Enterprise - episod akhir

Assalamualaikum,

kali ni aku nak update gambar terbaru office AHA 09.
bertempat di dalam bilik stor lama rumah aku.
inilah working station aku
 
untuk jimatkan kos dan maksimumkan ruang di dalam bilik,
aku beli rak ni aje. papan paling bawah sama tinggi dengan ketinggian meja.
 
row 1: laptop, cameo cutter, pigment ink printer, laser jet printer
 
row 2: laminator, manual cutter, paper, etc
row 3: alatan menjahit
row 4: barang RC
 
tempat jahit di belakang workstation
 
meja lama dah diambik sebagai tempat jahit

Pemandangan penuh 
 

Pemandangan ke arah dinding pintu
aku gunakan balik rak dapur lama untuk letak kipas dan mesin heat press.
dalam cabinet tu boleh simpan barang-barang heat press

alamari dokumen.
2 pasang baju yang di tempeh masih belum siap. hehe
 
Sekian

 

Unknown

Author & Editor

Merupakan seorang Suami dan ayah kepada 2 orang anak lelaki dan berkerjaya sebagai design engineer. Mempunyai banyak pengalaman dalam RnD di pelbagai syarikat tetapi lain industri seperti kipas, Boiler, Incinerator, Furniture hotel 5 bintang, dan sekarang Subsea. Suka melakukan pelbagai benda tanpa menghadkan kebolehan diri. Memulakan penulisan blog adalah untuk suka-suka seperti menulis diari. Disebabkan saya berlatar belakangkan design engineer, penulisan saya agak straight to the point. xde berbunga sangat.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
biz.