Ahad, 24 April 2016

Ambik upah baiki skirt

Kawan orang rumah beli skirt dari Poney untuk anak dia. RM 70 tu....
tapi x leh pakai kat anak dia yang berusia 3 tahun.
disebabkan dia x tau nak hantar kat sapa, pass la kat aku.
rezeki jangan tolak. walaupun x pernah buat.
so apa yang saya buat.
saya study sikit macam mana skirt ni di jahit
setelah dikenal pasti macam mana getah dan tali dia di jahit,
saya buka ajela benang dia
 
Gambar kain yang tutup geteah tu telah Berjaya dibuka. x perlu buka dua dua baris jahitan
buka satu pun dah cukup. asalkan dapat tarik getah lama keluar.
 
Kemudian saya ambik seluar anak saya. untuk dapatkan anggaran panjang getah yang diperlukan.
Kemudian saya masukkan dalam tempat dia balik. dan cucuk dengan jarum peniti agar selepas jahitan, kedutan dia sekata.
Kemudian perlu menjahit dengan tenang.

Operasi jahit untuk tutup getah baru.

skirt dimasukkan pada mouk-up half body untuk check getah tu ok ke x.
x Nampak lawa kan.
tapi saya yakin, kalau budak perempuan mesti comel ngan skirt ni.

Unknown

Author & Editor

Merupakan seorang Suami dan ayah kepada 2 orang anak lelaki dan berkerjaya sebagai design engineer. Mempunyai banyak pengalaman dalam RnD di pelbagai syarikat tetapi lain industri seperti kipas, Boiler, Incinerator, Furniture hotel 5 bintang, dan sekarang Subsea. Suka melakukan pelbagai benda tanpa menghadkan kebolehan diri. Memulakan penulisan blog adalah untuk suka-suka seperti menulis diari. Disebabkan saya berlatar belakangkan design engineer, penulisan saya agak straight to the point. xde berbunga sangat.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
biz.