Ahad, 24 April 2016

Heat press topi

Alhamdulillah,

minggu lepas hari jadiku, isteri hadiahkan aku topi Adidas.
Aku memang peminat Adidas. hehe
Beli kat butik Adidas tu...
dapatlah design baru. warna hijau gelap.
cantik gak
Depan

Belakang
 
Untuk mengelakkan topi ni hilang atau kena rembat ngan orang lain, macam ahdiah harijadi tahun lepas, Saya heat press la nama saya dan nama company kat topi tu

Azu-1
ni dah siap heat press. bukan photoshop tau. hehe

AHA 09 kat belakang

yang bestnya, aku gunakan glow in the dark kat topi ni. (",)

Unknown

Author & Editor

Merupakan seorang Suami dan ayah kepada 2 orang anak lelaki dan berkerjaya sebagai design engineer. Mempunyai banyak pengalaman dalam RnD di pelbagai syarikat tetapi lain industri seperti kipas, Boiler, Incinerator, Furniture hotel 5 bintang, dan sekarang Subsea. Suka melakukan pelbagai benda tanpa menghadkan kebolehan diri. Memulakan penulisan blog adalah untuk suka-suka seperti menulis diari. Disebabkan saya berlatar belakangkan design engineer, penulisan saya agak straight to the point. xde berbunga sangat.

3 ulasan:

 
biz.