Rabu, 28 September 2016

baju kurung pahang pertama selepas kursus

Alhamdulillah,

selepas balik kerja hari isnin, semangat menjahit x hilang.
lepas makan malam, saya terus panggil wife nak ukur badan.
saya terus lukis polar dan potong kain yang dapat dari kelas komuniti klang. 2 jam aktiviti.
tgh lukis Polar
 
Sentuhan terakhir polar. nak pastikan polar adalah tepat sebelum potong kain
 
kain dipotong

Keesokkannya saya sambung lagi selepas waktu kerja, jahit tepi dan cantum kan kain.
Alhamdulillah siap. 2 jam aktiviti gak. jadi total 4 jam.

Baju yang dah siap dijahit
 
wife kata selsesa dipakai. nnt dia nak cari kain, untuk aku jahitkan. huhu
 
Sekian...

Unknown

Author & Editor

Merupakan seorang Suami dan ayah kepada 2 orang anak lelaki dan berkerjaya sebagai design engineer. Mempunyai banyak pengalaman dalam RnD di pelbagai syarikat tetapi lain industri seperti kipas, Boiler, Incinerator, Furniture hotel 5 bintang, dan sekarang Subsea. Suka melakukan pelbagai benda tanpa menghadkan kebolehan diri. Memulakan penulisan blog adalah untuk suka-suka seperti menulis diari. Disebabkan saya berlatar belakangkan design engineer, penulisan saya agak straight to the point. xde berbunga sangat.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
biz.