Isnin, 19 September 2016

taman kecik depan rumah

Assalamualaikum,

Aktiviti petang bersama anak2 di hari Malaysia, 16 September adalah berkebun.
hehe.
jimat duit aku. yang penting aktiviti yang kita buat, semua enjoy.
anak2 aku pun enjoy bersama berkebun. yela benda baru dia dapat buat bersama ngan parents.
dan paling best bg anak-anak, sebab dapat main Tanah dan tanam pokok.

 
 
Small garden yang dah lama tertangguh projeknya.
dah jadi semak samun
 
Salah satu pokok kesidang aku tanam dalam pasu. saixz pasu ni mmg sesuai
 
anak sulung aku menambus lubang

Fokus...

inilah hasilnya..
Tunggu bulan depan lak, cam mana perkembangan pokok bunga.
Di celah2 pokok bunga yang baru di tanam, masih ada lagi pokok kari lama.

kayu di letak disekliling pokok Kesidang.
Pokok kesidang ni Wangi, dan kuat bau dia. pernah dulu terbau kat rumah kawan, macam bau orang masuk daun pandan.
tu yang aku cari sampai jumpa pokok ni.
tapi.... aku x tau bau tu dating dari bunga atau daun. huhu

 

Unknown

Author & Editor

Merupakan seorang Suami dan ayah kepada 2 orang anak lelaki dan berkerjaya sebagai design engineer. Mempunyai banyak pengalaman dalam RnD di pelbagai syarikat tetapi lain industri seperti kipas, Boiler, Incinerator, Furniture hotel 5 bintang, dan sekarang Subsea. Suka melakukan pelbagai benda tanpa menghadkan kebolehan diri. Memulakan penulisan blog adalah untuk suka-suka seperti menulis diari. Disebabkan saya berlatar belakangkan design engineer, penulisan saya agak straight to the point. xde berbunga sangat.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
biz.