Selasa, 13 September 2016

Setup office AHA 09

Assalamualaikum,

Seronok ada office sendiri, walaupun kecik, semangat nak beli barang-barang untuk kegunaan office lagi bertambah2, tapi bile dah beli banyak barang, pening lak macam mama nak storage.
haha.

Cam aku ada A1 cutting mat, beli sbb akan digunakan apabila potong kain. tapi masalahnya terlalu besar nak simpan.

So, terpakda aku tebuk lubang kat cutting mat ni, dan gantung pada dinding. hasilnya, Nampak cantik lak bilik office aku. kikiki
Cutting mat A1 dan pembaris selamat digantung.
 
Sekian....

Unknown

Author & Editor

Merupakan seorang Suami dan ayah kepada 2 orang anak lelaki dan berkerjaya sebagai design engineer. Mempunyai banyak pengalaman dalam RnD di pelbagai syarikat tetapi lain industri seperti kipas, Boiler, Incinerator, Furniture hotel 5 bintang, dan sekarang Subsea. Suka melakukan pelbagai benda tanpa menghadkan kebolehan diri. Memulakan penulisan blog adalah untuk suka-suka seperti menulis diari. Disebabkan saya berlatar belakangkan design engineer, penulisan saya agak straight to the point. xde berbunga sangat.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
biz.