Ahad, 15 Mei 2016

Layan buggy di Shah alam

Assalamualaikum
Kali ni aku berpeluang buat pertama kalinya untuk try power kereta buggy aku ngan kawan aku.
kereta kami sama-sama 1:10. Tapi aku punya lagi besar. Lupa lak nak ambik gambar.
 

Kereta aku dah ready di depan ruang tamu

Kami xde tempat formal lagi untuk berbuggy. kena cari tempat.
pelan asal nak layan di Seksen 5 shah alam selepas isya, tapi gelap sangat.
jadi kena tuker tempat. pergi ke padang dataran shah alam.
x sabar nak redah ni

waktu sampai tu hujan renyai-renyai. tapi semangat punya pasal, aku redah gak.
puas hati. padang besar. kereta kawan aku pun leh tahan laju dia. selamber je kejar kereta aku yang besar ni.

Disebabkan padang ni baru lepas trim dan basah sebab hujan, abis kereta aku kotor.
nak kena g basuh nanti.
abis penuh rumput-rumput basah kat casing aku
 
baru buang rumput-rumput sikit. tak bersihkan sepenuhnya
 
aku bawa 2 bateri Lifo 5900 mA. satu bateri tahan 7-15 min aje.
huhu.
setengah lepas kami abis, ada lak org lain datang bawa buggy gak, tapi nitro.
huhu. geram seh...
Buggy nitro on the show.
ramai budak-berkumpul nak tengok. yela nitro ni ada asap dan bunyi sedap,
senang tarik perhatian
 
lepas layan borak ngn dorang, aku pun balik. terlupa lak nak mintak contact number.

tunggu masa untuk dibersihkan
 
Sekian

Unknown

Author & Editor

Merupakan seorang Suami dan ayah kepada 2 orang anak lelaki dan berkerjaya sebagai design engineer. Mempunyai banyak pengalaman dalam RnD di pelbagai syarikat tetapi lain industri seperti kipas, Boiler, Incinerator, Furniture hotel 5 bintang, dan sekarang Subsea. Suka melakukan pelbagai benda tanpa menghadkan kebolehan diri. Memulakan penulisan blog adalah untuk suka-suka seperti menulis diari. Disebabkan saya berlatar belakangkan design engineer, penulisan saya agak straight to the point. xde berbunga sangat.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
biz.