Khamis, 26 Mei 2016

Renovate dapur episod akhir

Alhamdulillah,

renovate dapur aku dah lama siap. disebabkan terlalu sibuk mengemas, lupa nak update gambar.

Belakang rumah aku. Nampak kemas dah
 
Pemadangan belakang rumah. aku susun batu bata kat tepi longkang,
dengan harapan, kalau hujan, pasir x masuk longkang
 
Stor aku yang dah penuh barang

Laundy area

Langsir baru dah dipasang

Langsir ni dibuat labuh, boleh tutup ducting dryer aku sekali

Pemandangan kawasan laundry dari sinki
 
Pintu belakang ada palang besi untuk ekstra keselamatan
 
pemandangan Sinki aku

Langsir yang dijahit aku sendiri.
x buat labuh. Ikut ketinggian yang bini aku nak.

Dapur baruku

kawasan blend, oven dan microwave

Sinki baruku
 
Sekian....

 

 



 


Unknown

Author & Editor

Merupakan seorang Suami dan ayah kepada 2 orang anak lelaki dan berkerjaya sebagai design engineer. Mempunyai banyak pengalaman dalam RnD di pelbagai syarikat tetapi lain industri seperti kipas, Boiler, Incinerator, Furniture hotel 5 bintang, dan sekarang Subsea. Suka melakukan pelbagai benda tanpa menghadkan kebolehan diri. Memulakan penulisan blog adalah untuk suka-suka seperti menulis diari. Disebabkan saya berlatar belakangkan design engineer, penulisan saya agak straight to the point. xde berbunga sangat.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
biz.