Selasa, 10 Mei 2016

renovate Halaman rumah episod 1

Assalamualaikum,

Alhamdulillah ada rezeki nak renovate depan.
Terlupa nak ambik gambar sebelum upah kontraktor. nasib baik ada google view.
so nila gambar rumah aku 2 tahun lepas. sampaila sekarang, baru nak buat proper renovation.

Semalam, 9.5.2016 dah mula projek ubahsuai halaman rumah.
batu dan pasir dah dibeli.
Padangan dari laman ke bumbung car porch

Padangan dari laman ke car porch. Tu kereta jiran sebelah

padangan ke pagar sebelah kanan

padangan ke pagar sebelah kanan

barang2 aku disusun sementara di pintu utama

batu untuk pagar aku

Lantai lama yang akan dipecahkan

Padangan dari laman ke car porch. Tu kereta jiran sebelah

padangan ke pagar sebelah kanan

car porch lama



padangan dari depan bilik.

Padangan luar rumah.

 




Unknown

Author & Editor

Merupakan seorang Suami dan ayah kepada 2 orang anak lelaki dan berkerjaya sebagai design engineer. Mempunyai banyak pengalaman dalam RnD di pelbagai syarikat tetapi lain industri seperti kipas, Boiler, Incinerator, Furniture hotel 5 bintang, dan sekarang Subsea. Suka melakukan pelbagai benda tanpa menghadkan kebolehan diri. Memulakan penulisan blog adalah untuk suka-suka seperti menulis diari. Disebabkan saya berlatar belakangkan design engineer, penulisan saya agak straight to the point. xde berbunga sangat.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
biz.